Zynga dla dzieci w Japonii

Opublikowano 13 Mar 2011 w Gry i marketing

Zynga po raz kolejny wspiera działalność humanitarną, dokładnie organizację Save the Children, działającą obecnie na rzecz dzieci w Japonii.

Współpraca wykorzystuje potencjał dwóch flagowych produktów od Zynga – gier społecznościowych CityVille oraz FarmVille, w które łącznie gra 150 milionów użytkowników miesięcznie.

W przypadku CityVille Zynga stworzyła specjalny item w grze – „Earthquake Relief Sweet Potatoes”, który przynosi obopólne korzyści.

Gracz otrzymuje wirtualne dobra, z kolei Zynga – przychód, który w całości zostanie przekazany organizacji Save the Children. Wartość wirtualnego plonu – ok. 0,75 centów.

Po wejściu do gry, gracz otrzymuje każdorazowo następujący komunikat:

Podobna sytuacja ma równiez miejsce w FarmVille, gdzie dodatkowo możemy przekazać darowiznę w postaci Farm Cash (25, 55, 240). To nie pierwsza i ostatnia taka akcja z udziałem Zynga. Swojego czasu developer wspierał organizację Water.org, którą współtworzy m.in. Matt Damon.