Złap Volkswagena na banerach w Internecie. I wygraj Golfa GTI!

Opublikowano 4 Wrz 2013 w Internet, Niestandardy

Woohoo! Niesamowitą kampanię dla marki Volkswagen (modelu Golf GTI) szykuje holenderska agencja kreatywna Achtung!. 13 września na największych serwisach motoryzacyjnych w Holandii (m.in. Nu, Telegraaf, Autoweek i GeenStijl) pojawią się standardowe jednostki reklamowe w postaci banerów, które zintegrowane będą z wydarzeniami mającymi miejsce na specjalnie przygotowanym torze, po którym będzie śmigał kierowca w Golfie GTI. Jego ruchy (ścieżka poruszania się) zostaną przeniesione 1:1 w czasie rzeczywistym na banery za pomocą unoszących się nad torem i samochodem dronów.

Challenge (dla użytkowników) polega na tym, aby jak najszybciej kliknąć na samochód, który będzie się pojawiał w jednostkach reklamowych na stronach internetowych. Najszybszy „klikacz” otrzyma samochód na własność. Idea piękna, aczkolwiek ciekawi mnie jak to wszystko będzie działać (realizacja). Podejrzewam, że „missclick” będzie przenosić na stronę VW. Zapowiada się gigantyczny CTR i engagement (time) :-).

Poniżej zajawka akcji:

A tak będzie wygląda całość w Internecie:

vs2

13 września, m.in. tu telegraaf.nl.