Zdecyduj do kogo ma dotrzeć Twój post na FanPage’u

Opublikowano 9 Wrz 2011 w Facebook, Social Media

Ostatnie aktualizacje na Facebooku przyniosły nową funkcjonalność – możliwość targetowania postów (pisanych jako FanPage) do użytkowników, którzy pochodzą z określonych miast. To idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy prowadzą biznes w kilku miejscach. Pierwsze co mi przychodzi do głowy – restauracje, np. KFC Polska, Pizza Hut Polska czy McDonald’s Polska oraz serwisy oferujące zakupy grupowe.

Do tej pory możliwość targetowania ograniczała się do języka strony, z jakiego korzystał dany użytkownik. Jeżeli używałeś Facebooka po angielsku (język można zmienić w stopce FB), to posty targetowane na Polskę do Ciebie niestety nie docierały. Teraz się to zmieni.

Za pomocą nowego narzędzia jesteśmy w stanie np. rozdać wejściówki na koncert/do kina tylko tym osobom, które mieszkają w wyznaczonym miejscu.

Opcja dostępna jest tutaj: