Zasmakuj Melbourne za pomocą dwójki ludzi. To się nazywa promocja miasta!

Opublikowano 10 Paź 2013 w Niestandardy, Outdoor, Social Media

Uwielbiam gdy miasta promują się w niestandardowy sposób. Z ostatnio wrzuconych na blogu wystarczy przypomnieć np. Amsterdam czy Bukareszt. Dziś do tego zacnego grona dołącza Melbourne, które w dniach od 9 do 13 października przeprowadzi kampanię Melbourne Remote Control Tourist.

Dwójka ludzi (on i ona) wyposażonych w specjalny hełm z kamerą, mikrofonem i GPS przemierzy i zasmakuje ulic Melbourne zgodnie z wytycznymi społeczności (turystów online) na Facebooku i twitterze. Plan „odwiedzin” można także śledzić za pomocą tworzonej na żywo mapie Google.

Całość będzie streamowana z perspektywy pierwszej osoby dokładnie osiem godzin dziennie. Zobaczcie trailer:

Więcej na Facebooku. Akcja startuje za niecałe 8 godzin!

PS. Jak ten hełm komicznie wygląda w kontekście Google Glass :-).