Wirtualny sklep Frisco na stacji Metro Centrum

Opublikowano 5 Lis 2013 w Kody QR, Mobile

Frisco.pl jako jedna z pierwszych marek w Polsce uruchomiła wirtualny sklep bazujący na kodach kreskowych. Sklepowa półka z ponad 150 produktami pojawiła się po obu stronach (na ścianach) stacji Metro Centrum w Warszawie. Klienci mogą w łatwy sposób (po zeskanowaniu kodu przez aplikację mobilną Mobilne Frisco) zakupić dany produkt wraz z jego dostarczeniem pod wskazany adres od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-23:00.

Po zeskanowaniu produkt „wpada” do naszego koszyka w aplikacji mobilnej.


Grzegorz Bielecki – prezes Frisco.pl – o całej akcji wypowiada się następująco:

Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro. Wirtualny sklep na stacji metra to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. I choć pomysł sam w sobie jest innowacyjny na naszym rynku, robienie zakupów w takim miejscu to w gruncie rzeczy nic skomplikowanego. Wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację Frisco.pl na smartfonie, a następnie zeskanować barkody produktów ze sklepowych półek. Wybrane towary trafiają w ten sposób do koszyka, a po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta są dostarczane o wybranej godzinie pod wskazany adres.

Dla przypomnienia podobne akcje miały już miejsce w Korei Południowej (Tesco Homeplus – prekursor), Poznaniu (test Piotr i Paweł), Moskwie (Moskwa pozazdrościła koreańskiemu Tesco. NFC i QR od MediaMarkt w metrze) czy Dusseldorfie (Vodafone testuje u siebie wirtualną półkę z produktami).

inneqr1 tesco

Czas się wybrać na testy. Szkoda, że zabrakło NFC.

Źródło: Informacja prasowa / Obrazek

Aktualizacja: Maciej Budzich z mediafuna postanowił przetestować sklep Frisco na własnej skórze. Co wyszło? Fiasko.