Unilever lubi zaangażowanie graczy w grze The Sims Social

Opublikowano 17 Kwi 2012 w Facebook, Gry i marketing, Social Games

Eksperyment z umieszczaniem marki Dove w grze The Sims Social na Facebooku okazał się prawdopodobnie dla Unilevera strzałem w dziesiątkę. Fanowski blog The Sims Social poinformował, że firma znana z produkcji żywności, kosmetyków i środków czystości pojawi się w flagowym tytule EA na Facebooku co najmniej raz jeszcze.

Z okazji wakacji i sezonu letniego w świecie Simów pojawią się ponownie lody, tym razem: Magnum, Yosicle oraz Cornetto. Ponownie, bowiem od jakiegoś czasu w grze dostępna jest Algida z akcją Share Happy. Użytkownicy na FanPage’u Share Happy mogą zdobyć specjalny Ice Cream Stand, który zapewnia dodatkowe profity w grze.


To kiedy i gdzie w Polsce? Swojego czasu podobną akcję przeprowadził Plus w Social City na NK.