Uczelniana promocja przez advergames na Facebooku

Opublikowano 27 Lut 2011 w Aplikacje, Gry i marketing

Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu rozpoczęła promocję swojej uczelni poprzez advergames na Facebooku. Z tej okazji powstała gra reklamowa z elementami social games – Pan Da 3. Obecni oraz przyszli studenci WSL rywalizują w 6-semestralnej grze logicznej z nagrodami. Konkurs trwa od 25 lutego 2011 (godz. 10:00) do 8 marca 2011 (do godz. 23:59). Gra (w czystej wersji) będzie również dostępna na nowej stronie internetowej uczelni, nośnikach CD i pendrive oraz podczas Międzynarodowych Targów Edukacji, które odbędą się na początku marca w Poznaniu. W grę będzie można zagrać na stoisku WSL.

Oprócz osadzonej na Facebooku gry reklamowej przygotowaliśmy (AdAction) zakładki na FanPage WSL – Zagraj oraz Ranking. Obie zakładki zostały przygotowane jako aplikacje – iFrame tabs.

Gra polega na doprowadzeniu studentów do otwartych drzwi (kolor koszulki -> kolor drzwi) poprzez odpowiednie modyfikacje strzałek na planszy. Podczas gry (ranking na dole) widoczne są poczynania naszych znajomych.

To kolejna (po grze dla Polskiego Radia) moja produkcja :-).