Twoja firma to profil? Zrób z niego FanPage

Opublikowano 31 Mar 2011 w Internet

Jest! Facebook wprowadził możliwość przekształcenia profilustronę fanowską. Nowa opcja to ukłon przede wszystkim w kierunku podmiotów biznesowych, które „nie ogarniając” do końca Facebooka zakładały swoje wizytówki w postaci zwykłego profilu użytkownika. Takie rozwiązanie (prowadzenie marki jako użytkownik) oczywiście mija się z celem, a ponadto łamie regulamin serwisu.

Migrację można dokonać na stronie facebook.com/pages/create.php?migrate. Dotychczasowi znajomi profilu zostaną automatycznie przekonwertowani na lubisiów, czyli osoby lubiące dany FanPage. W czasie przekształcania zostaną także przeniesione wszystkie fotki, aczkolwiek o treściach możemy zapomnieć.

Dlaczego miał(a)bym przekształcić profil w stronę?

Ponieważ profile stworzono z myślą o osobach prywatnych i nie są one przystosowane do potrzeb firm. Strony oferują bogatszy wachlarz funkcji dla organizacji, firm, marek i osób publicznych. Więcej informacji na ten temat możesz znaleźć tutaj.

Więcej informacji o przekształcaniu profilu w stronę znajdziecie w tym miejscu.