Turkish Airlines z kampanią na Periscope

Opublikowano 14 Lip 2015 w Aplikacje, Social Media

Kilka miesięcy temu wspominałem o aplikacjach, które warto zainstalować na swoim smartfonie (zwłaszcza, jeśli jest to iPhone). Jedną z wymienianych przeze mnie pozycji był Periscope, czyli aplikacja umożliwiająca streamowanie wideo na żywo. Od tego czasu zobaczyłem kilkadziesiąt różnych relacji, głównie od Mashable, Gonciarza, Opydo, Orzecha (o ile pamiętam, smażył frytki) czy Chwili.

Nad aplikacją i jej możliwościami coraz chętniej pochylają się również marki. Tureckie linie lotnicze Turkish Airlines przeprowadziły obszerną relację z lotu transatlantyckiego na linii Stambuł – Nowy Jork, pokazując poszczególne etapy lotu przez pryzmat funkcjonowania całej załogi.

Kampania wygenerowała ponad 5 tysięcy nowych followersów oraz blisko 300 tysięcy lajków.

Znacie inne kampanie, które wykorzystały Periscope? Podrzućcie linki w komentarzach.