Toyota w The Sims Social

Opublikowano 10 maja 2012 w Facebook, Gry i marketing, Social Games

Toyota to kolejna marka, która pojawiła się w społecznościowej wersji The Sims Social na Facebooku. Priusa można otrzymać za wykonanie kilku zadań w świecie Simów, np. należy porozmawiać z innym Simem (znajomym) na temat pojazdu. Samochód Toyoty dostarcza użytkownikowi raz na 24h dodatkowe profity w grze.

O The Sims Social pisałem ostatnio przy okazji wzmożonej aktywności Unilvera [Unilever lubi zaangażowanie graczy w grze The Sims Social]. Unilever „poszerzył asortyment” marki Dove tworząc w The Sims Social specjalną sekcję z licznymi produktami.

Flagowy produkt Electronic Arts na Facebooku notuje miesięcznie ok. 16 mln graczy (dziennie ok. 2,7 mln). Gra pojawiła się w największym serwisie społecznościowym na świecie w sierpniu ubiegłego roku.

W szczytowym momencie w The Sims Social grało blisko 60 mln graczy miesięcznie.