The Sims Social – wirtualny świat, prawdziwe kontakty

Opublikowano 1 Lip 2011 w Gry i marketing, Social Games

700 tysięcy – tyle fanów oczekuje na oficjalną premierę – The Sims Social, czyli popularnych Simów w wersji społecznościowej na Facebooku. W chwili obecnej trwają zamknięte beta testy, których rezultaty można śledzić m.in. na nieoficjalnym blogu The Sims Social Freak.

Za przeniesienie Simsów do Facebooka odpowiada Playfish, czyli marka należąca do Electronic Arts, specjalizująca się grach w społecznościowych (znana z Pet Socity czy City Restaurant). The Sims Social podobnie jak cała reszta gier typu social games, będzie darmowe, aczkolwiek już za wszystkie dodatki będzie trzeba płacić kredytami z Facebooka.

The Sims Social będzie kładło największy nacisk na relacje ze znajomymi, z kolei od samej ich ilości będą zależały cele do wykonania w grze. W jednym z komunikatów podano również, że na wirtualne życie Sima będą wpływały prawdziwe statusy użytkownika umieszczane na ścianie. Nie wiem do końca jak to ma funkcjonować, ale może bardzo zabawnie.

Start? Nie wiadomo. Póki co, Playfish w bardzo chytry sposób pozyskuje kolejnych nowych fanów, ustanawiając [progi lajków], które odblokowują kolejne przedmioty w grze (np. grill, kominek, wanna).

Poniżej oficjalny trailer zaprezentowany na targach E3 (2011).

Jestem cholernie ciekaw czy będę mógł zaprosić znajomego do basenu i usunąć drabinkę :-D.

Swoją drogą wyszukałem info (nieoficjalne rzecz jasna), że Zynga na wieść o The Sims Social rozpoczęła pracę nad czymś pokroju Familly Ville. Wskazuje na to m.in. rejestracji domeny internetowej famillyville.com.