The Rolling Stones wykorzystuje AR/mobile do promocji GRRR!

Opublikowano 20 Wrz 2012 w Augmented / Virtual Reality, Mobile

Grrr! to najnowsza kolekcja największych przebojów The Rolling Stones, która zostanie wydana z okazji pięćdziesięciolecia istnienia zespołu. Z tej okazji przygotowano globalną kampanię (50 miast), która wykorzystuje AR, czyli rozszerzoną rzeczywistością.

Jeśli zauważysz w Internecie lub w outdoorze charakterystyczny język zaprojektowany przez Johna Pasche lub goryla autorstwa Waltona Forda, koniecznie wyciągnij swojego smartfona, szybko zainstaluj aplikację uView (iOS/Android) i nakieruj ją skanując plakat, obrazek, koszulkę, okładkę płyty lub budynek.

Przykładowo, proponuję zeskanować ten obrazek:

A także ten.

Całość jest oparta o silnik Aurasma.

Jakiś czas temu podoba akcja miała miejsce w Polsce. Pisałem o tym tu Desperados Red – aplikacja mobilna, QR i AR na billboardach i w prasie.

Więcej o akcji The Rolling Stones przeczytacie na stronie rollingstones.com/grrr-home.