The Gumulon – mobilna gra reklamowa od Mondelez, w której sterujesz postacią żując gumę

Opublikowano 13 Lis 2013 w Aplikacje, Gry i marketing, iOS, Mobile

Koncern Mondelez (dawne Kraft Foods) przygotował dla klientów swojego produktu – gumy do żucia Stride (przy okazji polecam ich stronę internetową stridegum.com) – grę reklamową w wersji na urządzenia z systemem iOS. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego (w końcu advergames jest dość popularne, zwłaszcza w tych grupach docelowych), aniżeli fakt, iż w grze sterujemy za pomocą… poruszania żuchwą, no żucia :-).

Gra posiada funkcję rozpoznawania twarzy, która skupia się na ustach gracza, bazując rzecz jasna na przedniej kamerze urządzenia. W ten sposób – żując – sterujemy postacią w grze, której gameplay jest bardzo podobny do tego z Icy Tower. Oczywiście alternatywą dla nieżujących jest mod z „tapnięciami” w ekran. Gra jest mocno społecznościowa, za udostępnienie wyników w sieciach społecznościowych gracz otrzymuje dodatkowe tryby gry.

To na co warto jeszcze zwrócić uwagę, to możliwość skanowania barcode’ów z opakowań gum, celem otrzymania dodatkowych ficzerów, przez co możemy mówić, iż gra ma poniekąd charakter sprzedażowy. Na koniec dwa screeny oraz film promujący grę. Uwaga, jest mocno pokręcony :-).

gumulongame2 gumulongame1

Promo:

Grę możecie wypróbować pobierając ją za darmo z App Store.