Ten Mikołaj ma się czym pochwalić

Opublikowano 5 Gru 2010 w Advergames, Facebook, Social Media

Gdy pisałem tego newsa nie spodziewałam się, aż takich rezultatów. Sami organizatorzy prawdopodobnie również, co zresztą widać po dzisiejszym wpisie na FanPage’u. Akcja mikołajkowa od ASUS Polska rośnie jak na drożdżach. Przez pięć dni Święty Mikołaj uzbierał na Facebooku ponad pięć i pół tysiąca fanów.

Jeszcze lepszym rezultatem może się pochwalić w samej grze. Agencja Monday PR pochwaliła się, że przez trzy dni od rozpoczęcia akcji w Mikołajowe Loty zagrano ponad 400 tysięcy razy (stąd tymczasowe problemy z serwerem, które mają zostać rozwiązane w poniedziałek). Trzeba przyznać, że mimo drobnych problemów (wysypuje się baza danych i logowanie) wynik jak na razie całkiem niezły. Nie wiem jednak czy akcję nie napędza jakaś dodatkowa, standardowa, zasięgowa forma reklamowa. Samo social media (twitter leży, na nk nie potrafię znaleźć)?