Take the Wheel – nowa kampania Mercedes-Benz wykorzystująca influencerów z Instagrama

Opublikowano 30 Lip 2013 w Instagram, Mobile

Nie, nie, nie! Znowu Instagram! Dopiero co pisałem o świetnym case study Lexuxa (Genialne wykorzystanie społeczności Instagramu przez Lexusa), a już wypada napisać o kolejnej kampanii z wykorzystaniem społeczności, dokładnie influencerów z Instagrama. Take the Wheel to nazwa nowej kampanii Mercedes-Benz, która bazuje na zdjęciach i sile social media.

Kampania angażuje pięciu topowych Instagramowiczów ze Stanów Zjednoczonych. @curious2119 @moneal @alice_gao @chrisozer @pauloctavious będą jeździć (każdy po 5 dni) nowym CLA po wybranych trasach w Stanach Zjednoczonych. Jak możecie się domyślić, każdy z nich będzie wrzucał zdjęcia oraz krótkie filmiki ze swojej przygody, a jednocześnie zbierał lajki od swoich followersów. Instagramowicz, który uzyska największą liczbę lajków otrzyma od Mercedesa samochód. Na tą chwilę Tim Landis zdobył pod swoimi pracami ponad 285 tysięcy lajków.

Dodatkowo Mercedes-Benz przygotował konkurs dla wszystkich pozostałych użytkowników Instagrama. Każdy kto dołączy do zabawy może zostać szóstym „driverem” w akcji. Wystarczy połączyć swoje konto na stronie clatakethewheel.com, zrobić unikatowe zdjęcie CLA i mieć nieco szczęścia przy wyborze jury (jest nim pierwsza piątka driverów). Zwycięzca uda się na trzydniową przejażdżkę, którą będzie dokumentował na kanale @MBUSA oraz otrzyma (uwaga!) na trzy lata nowego CLA. Zajawka akcji poniżej:

Polecam śledzić stronę internetową.