Stwórz personalną mapę „must see” z liniami KLM

Opublikowano 14 Lut 2013 w Facebook, Social Media

Świetna kampania holenderskich linii lotniczych KLM w social media. W 24 krajach na całym świecie wystartowała kampania KLM Must See Map bazująca na aplikacji, która pozwala stworzyć spersonalizowaną mapę miejsca podróży typu „must see”.

Aplikacja pozwala stworzyć spersonalizowaną mapę, w której określamy jakie atrakcje warto zobaczyć w miejscu, do którego chcemy się udać.

Tworząc mapę możemy poprosić znajomych z Facebooka, twittera lub bezpośrednio przez e-mail o dopisanie ciekawych miejsc, uwag i wskazówek do planowanej podróży. Ok, ale co dalej? Stworzoną mapę możemy otrzymać od KLM w wersji papierowej (za darmo!). Wystarczy ją zapisać, wysłać poprzez aplikację i poczekać ok. 3 tygodni.

Trochę szkoda, że nie pomyślano o wersji mobilnej, ale generalnie idea bardzo fajna.