Stacja, Scrabble i Twitter #ScrabbleChallenge

Opublikowano 28 Paź 2013 w Gry i marketing, Mobile, Social Media

To prosty przepis na kampanię, która może zaangażować (a na pewno to zrobi) znudzonych – czekaniem na swój środek lokomocji – pasażerów. Na wybranych stacjach w Wielkiej Brytanii Scrabble zorganizowało event polegający na układaniu wyrazów z dostępnych literek (widocznych na interaktywnych telebimach) za pomocą tweetów.

Oficjalnym hashtagiem kampanii było wyrażenie #ScrabbleChallenge, które należało dodać do zgłaszanych przez siebie propozycji na Twitterze.

Najbardziej punktowane słowo (według punktacji Scrabble) wraz z jego autorem (nick z twittera) również wyświetlało się na ekranie, a gdy w ciągu tygodnia nikt go nie przebił, jego autor wygrywał nagrodę. W ten sposób kampania łączyła w sobie social, mobile i była mocno angażująca.

Zobaczcie sami jak to wygląda (kampania trwa do końca października):

scrabble1

scrabble3

scrabble2

Piękne, ale przyznam, że tej kampanii Scrabble – Darmowe WiFi za granie w Scrabble – nic nie przebije!

Fot. mochadad.com