Społecznościowy komiks od AXE

Opublikowano 1 Lut 2012 w Facebook, Social Media, Twitter, YouTube

Genialną akcję – Anarchy: The Graphic Novel – prowadzi właśnie marka AXE. Media jakie zostały zaangażowane w kampanię promującą dwa nowe zapachy Anarchy to Facebook, twitter oraz przede wszystkim YouTube.

Cała koncepcja rozbija się o tworzony w czasie rzeczywistym komiks, do którego story tworzy społeczność danego serwisu poprzez podzielenie się swoją ideą, odpowiedzią na pytanie „What happens next?”. Najciekawsze treści trafiają do komiksu, podobnie jak i ich autor, który zostaje przerysowany (jego zdjęcie profilowe) do świata Anarchy.

Do zobaczenia poniżej:

Na żywo proponuję przejrzeć:

Podoba mi się! Swoją drogą bardzo podobną (koncepcja) akcję przeprowadził niegdyś Crunchips na Facebooku. Wówczas społeczność dodawała na podobnych zasadach własne rymy, tworząc imprezową piosenkę, którą następnie wykonał Letni Chamski Podryw. Teledysk przekroczył ostatnio 100 tysięcy odsłon na YouTube.

za Michał Sławiński