Skittles wykorzystało potencjał Fruit Ninja

Opublikowano 29 Lip 2013 w Advergames, Aplikacje, Gry i marketing, iPhone, Mobile

Skittles to kolejna marka, która postanowiła wykorzystać advergames do promocji własnych produktów. Do tego celu wykorzystano jedną z topowych gier mobilnych – Fruit Ninja. Powstała gra reklamowa Fruit Ninja vs Skittles, którą za darmo można pobrać na iPada, iPhone’a oraz Androida.

Zręcznościówka łączy w sobie popularny mechanizm przecinania owoców oraz cukierki Skittles. Gra jest mocno okrojona (względem oryginału), ale posiada także kilka mniej istotnych nowości. Warto dodać, że produkcja posiada sporo lokalizacji i miłym zaskoczeniem jest polska wersja językowa. To kolejna tego typu próba sprzedania swojego flagowego produktu przez Halfbrick Studios. Wcześniej na podobny manewr zdecydował się producent filmu o kocie w butach, tworząc Fruit Ninja: Puss in Boots. Na koniec kilka screenów z samej gry wersja iPadowa).

skittles5

Gameplay można przejrzeć na YouTube.