Pierwszy product placement w The Sims Social

Opublikowano 6 Wrz 2011 w Facebook, Social Games

Najnowsze społecznościowe dziecko EA (Playfish) – The Sims Social, dobija do 30 milionów graczy miesięcznie. Na osiągnięcie takiego rezultatu Playfish potrzebowało niespełna miesiąc. Wynik ten, aktualnie trzeci w rankingu najbardziej obleganych gier społecznościowych (DAU) na Facebooku, mógł być zdecydowanie większy gdyby nie częste problemy z serwerami.

Do tej pory The Sims Social wysypało się na dobre (2-3 dni) z 3 razy (The Sims Social już online. Problemy Playfish z serwerami). Mimo wszystko 30 mln graczy sprawiło, iż Electronic Arts wysunęło się na pozycję wicelidera w kategorii największy deweloper gier społecznościowych (dokładnie 55 mln graczy miesięcznie). Z Zyngą, która jest pierwsza przegrywa o ponad 220 mln użytkowników :-).


za appdata.com

Jakiś czas temu w grze pojawił się pierwszy product placement – pączki Dunkin’ Donuts.


Po zjedzeniu nasz Sim odzyskuje action pointy.