Shazam w reklamie Nissan Qashqai. Gra w środku

Opublikowano 22 Lut 2013 w Aplikacje, Mobile

Kolejna (po Mercedesie) kampania w telewizji wykorzystująca możliwości jakie oferuje aplikacja Shazam (służy do rozpoznawania utworów muzycznych).

Shazam został wykorzystany w najnowszym spocie telewizyjnym, który reklamuje model Nissan Qashqai 360. Wystarczy uruchomić aplikację i rozpocząć tagowanie w momencie oglądania spotu reklamowego (sprawdź poniżej).

Aplikacja po kilku sekundach rozpozna utwór i otworzy specjalnie przygotowany landing page Nissana, w którym można zagrać w minigierkę, dowiedzieć się o samochodach marki oraz umówić na jazdę próbną.

Welcome screen w przypadku Androida wygląda następująco:

nissanshazam

Nagrałem również szybki filmik, który pokazuje jak wygląda gierka (sterowanie za pomocą żyroskopu w urządzeniu). Uzyskany wynik można opublikować na Facebooku.

Jeśli nie masz na swoim telefonie aplikacji Shazam, to wystarczy, że zeskanujesz kod QR. Aplikację do skanowania kodów QR możesz za darmo pobrać na Androida (bit.ly/Skaner_Android) oraz iPhone (bit.ly/Skaner_iPhone).

shazam
Dobra robota!