Samsung znowu w Simsach, tym razem z telewizorem Smart TV

Opublikowano 16 Gru 2012 w Gry i marketing, Social Games

Samsung po raz kolejny do swoich celów wykorzystuje potencjał gier społecznościowych na Facebooku, a dokładniej społecznościową wersję popularnych Simów. W grze pojawił się telewizor Samsunga – Smart TV.

Aby go zdobyć wystarczy kliknąć w odpowiedni banerek pod grą lub skorzystać z aplikacji na FanPage’u Samsung TV USA. Sama obecność to typowy product placement, ale również dodatkowe korzyści dla gracza (a co za tym idzie: miłość do marki) oraz ciekawy sposób na pokazanie „możliwości” produktu.

Użytkownik może bowiem wejść w interakcję z produktem i teoretycznie poznać jego możliwości. W The Sims Social pokazano m.in., że telewizor posiada katalog aplikacji, Internet (przeglądarkę internetową) oraz potrafi zadzwonić do znajomego przez Skype.

Produkt należy oczywiście „postawić” w mieszkaniu lub jak to było w moim przypadku, na dworze.


Sorry, że jestem tylko w bokserkach.


To nie pierwsza tego typu akcja Samsunga w tym roku. Nieco wcześniej w podobny sposób reklamowano w The Sims Social smartfon Galaxy S III. Z kolei w samych Simsach podobnych kampanii było już kilkanaście. Swoje produkty w Simach lokowały już takie marki jak Algida, Dove czy Toyota.

W The Sims Social gra obecnie „zaledwie” ok. 9 mln graczy miesięcznie (w szczytowych momentach było to ponad 60 mln).