Promocja stoiska – InternetPoland, foursquare i prosty Tip

Opublikowano 9 Lis 2011 w foursquare, Geolokalizacja, Wydarzenie

Jak doskonale wiecie od wczoraj trwają targi InternetPoland (pisałem o tym przy okazji gry reklamowej, w której można było wygrać wejściówkę), na których oprócz całej masy ludzi z branży, paneli i innych dyskusji, dostępne są również firmowe stoiska.

Co bardziej inteligentni wykorzystali do promocji swojego stoiska foursquare, z którego tylko wczoraj podczas targów skorzystało ponad 100 osób. W jaki sposób? Dodając do miejsca InternetPoland najprostszy w świecie (zapraszający na stoisko) – Tip.

Przykład poniżej:


Proste, wymagające 30 sekund pracy z naszej strony i przede wszystkim – darmowe. Czy równie skuteczne? 100 check-inów w czasie 24h w jednym miejscu, to jak na polskie warunki (Liczba check-in’ów (4sq) na przykładzie Big Light Show) bardzo dobry wynik. Należy podkreślić, że to ludzie z branży, bardzo chętnie korzystający z „nowych wynalazków like foursquare” :-).

Tip pojawia się zawsze (pierwszy raz) gdy użytkownik zaczekuje się w określonym miejscu. W naszym przypadku – InternetPoland.