Post z Google+ jako reklama w GDN, czyli Google i społecznościowy, interaktywny format +Post

Opublikowano 10 Gru 2013 w Google, Social Media

Google daje pstryczek w nos Zuckerbergowi. Kiedy ten boryka się z kolejną falą krytyki na temat obecnych zasięgów, Google przedstawia nowy format reklamowy w swojej społecznościowce: +Post. Nowy format to nic innego jak post reklamowy, który w odróżnieniu od Facebooka jest nie tylko promowany w obrębie serwisu społecznościowego, ale także za pomocą całej sieci Google Display Network.

Format jext expandowany, interaktywny (można komentować, dawać +1, oglądać wideo itd.) i w zasadzie bez ograniczeń jeżeli chodzi o platformy.

Trzeba przyznać, że Google to świetnie wymyśliło. Za kasę klientów nie tylko wypromują swoją społecznościowkę, ale i zarobią i dadzą zarobić wydawcom zrzeszonym w GDN. +Post ma charakter społecznościowy i jest nastawiony przede wszystkim na engagement.

Poniżej wideo, a pod nim link produktowy i możliwość zapisania się do beta testów.

+Post ads / Amplify your content and create conversations across the web

No, to teraz nie zostaje nic innego jak kliknąć w +1.