Polski McDonald’s i advergames

Opublikowano 17 Gru 2012 w Advergames, Gry i marketing, Mobile

Polski McDonald’s ruszył z nową kampanią w digitalu. Całość bazuje na grze reklamowej, ale także na działaniach wokół graczy. Gra jest dostępna z poziomu strony internetowej (Flash) oraz w wersji mobilnej (od 7 stycznia). O całej akcji możecie przeczytać na www.drwalwracadogry.pl.

Sama gra jest utrzymana w klimacie Foldify (aplikacji, o której będę pisał niebawem), a gdybym musiał ją zaszufladkować, to byłaby to… gra logiczna. Biorąc pod uwagę polski advergames, gra jest całkiem niezła (pomijając toporne sterowanie).

Trailer:

W samej grze można również wpisać specjalne kody z paragonów (otrzymanych za zakup zestawów i promocyjnych kanapek), które zwiększają graczowi stan punktowy w grze. W całej akcji do wygrania są zestawy kina domowego, HiFi oraz zaproszenia do restauracji McDonald’s.

mcdgra

Za kampanię odpowiada DBB Warszawa i dom mediowy OMD.