Polska Coca-Cola w grach Zyngi (FarmVille)

Opublikowano 22 Wrz 2011 w Facebook

Rodzima Coca-Cola jako pierwsza polska marka wykorzystała potencjał gier społecznościowych na Facebooku, docierając do użytkowników w modelu rozliczeń cost per engagement. Kreacja reklamowa gry „Pimp My Ride” pojawiła się w tytułach Zyngi, m.in. FarmVille.

Za całość odpowiada SocialVibe oraz AdAction, które zajmuje się sprzedażą tej formy dotarcia do użytkowników w Polsce. O tym dlaczego warto i jak to działa możecie przeczytać tutaj.

W przypadku Coca-Coli gracz za wykonanie akcji (zagranie w grę „Pimp My Ride”) otrzymuje wirtualną gotówkę w grze, tzw. Farm Cash. Kreacja z grą uruchamiana jest w warstwie, przez co gracz nie traci „kontaktu” z  tytułem Zyngi.


Za wykonanie akcji (CPE) użytkownik otrzymuje nagrodę w postaci wirtualnej gotówki.


O wykonanej akcji można się pochwalić na swojej tablicy.

Warto podkreślić, że całość rozliczana jest w modelu CPE w samej rozgrywce, czyli kliknięcia bezpośrednio z tablicy znajomego (klikając w post) nie są brane pod uwagę w rozliczeniach, a napędzają jedynie dodatkowy ruch.


Zainteresowany? Skontaktuj się ze mną.

Kampanie zlecił dom mediowy Starcom.