Play i Nissan w SimCity

Opublikowano 29 maja 2013 w Gry i marketing, Product Placement

Polska sieć telefonii komórkowej Play oraz marka samochodów Nissan pojawiły się w postaci product placementu w pudełkowej grze SimCity.

Oba dodatki można bezpłatnie dodać do swojego konta m.in. przez platformę Origin. Oczywiście jak to bywa w takich przypadkach, obie marki zapewniają graczom dodatkowe benefity w grze, np. energię i zadowolenie (w przypadku Nissana, który promuje elektryczny samochód Leaf – prawdopodobnie globalna akcja).

nissan

Opis dodatku:

Jazda samochodami na prąd stała się łatwa jak nigdy dotąd dla Simów dzięki bezpłatnej stacji ładowania od firmy Nissan! Dodaj maksymalnie pięć stacji ładujących w każdym mieście i patrz jak Simowie zaczynają jeździć w 100% elektrycznymi samochodami Nissan LEAF®.

Play:

Dodaj bezpłatne salony PLAY do stref komercyjnych i patrz jak szczęście rozprzestrzenia się w twoich miastach! Ta wybrana Polska firma pojawi się, gdy miasto się rozwinie, zapewniając niepowtarzalny wygląd i lepszą zabawę w SimCity. Dodatkowe simoleony z podatków będą płynąć do skarbca, a Simowie robiący zakupy w tych salonach otrzymają szczęście. Szczęście i więcej simoleonów: czy burmistrz może chcieć czegoś więcej?

Dodajmy, że podobnych akcji na całym świecie było już kilkanaście, głównie w The Sims Social oraz SimCity Social. W Polsce po raz pierwszy z product placementu skorzystał Plus w grze Social City na NK.

Info podrzucił Łukasz Maludy z TrocheWolniej.