Play chce być numerem jeden

Opublikowano 22 Lut 2011 w Internet

Walka o fotel lidera wśród polskich sieci komórkowych na Facebooku trwa. FanPage z największą liczbą fanów w chwili obecnej należy do Heyah, aczkolwiek sytuacja ta, może już niebawem ulec zmianie. Mocno po piętach „Ryśka” depcze marka Play, która w minionym tygodniu nabyła przy okazji domenę play.pl.

Ostatni miesiąc to blisko 15 tysięcy nowych fanów na FanPage’u Play i raptem 500 – Heyah. Warto dodać, że w przeciągu ostatnich trzech miesięcy Play pozyskał aż 70 tysięcy fanów (Heyah z kolei dryfuje w miejscu na poziomie 140k).

Poniżej zestawienie największych FanPage’ów należących do polskich sieci komórkowych (dodałem FreeM z racji fajnej promocji).

Uwzględniając dotychczasowe trendy (spadki, wzrosty) wyliczyłem, że Play może się zrównać z Heyah już w trzecim tygodniu kwietnia. Tak duża ilość fanów na obu FanPage’ach to zasługa przede wszystkim akcji społecznych wycelowanych w schroniska dla psów. Jak widać pomoc zwierzakom to bardzo chwytliwy temat.

Obie marki mocno korzystają z aplikacji i zakładek (landing page).

Zobacz także Top 20 branży FMCG w Polsce.