Play: 50 ton karmy i 200 tysięcy fanów

Opublikowano 16 Kwi 2011 w Aplikacje

50 tysięcy nowych fanów pozyskało Play dzięki aplikacji „Pomóż z PLAY„. Potwierdziło się, że temat pomocy zwierzakom (psiakom) w schroniskach jest bardzo chwytliwy i wystarczy zrobić prosty deal (1 fan = 1kg karmy), aby „wajzer” na Facebooku rósł w zastraszającym tempie. W ciągu jednego dnia Play pozyskało 50 tysięcy fanów i tym samym objęło fotel lidera wśród polskich sieci komórkowych na Facebooku, wyprzedzając dotychczas prowadzącą Heyah (161k).

Play to w chwili obecnej ósmy (nie licząc WOŚP) polski brand na Facebooku (pod względem ilości fanów). Fioletowo-biały blob ma przed sobą Paczkomaty 24/7, M&M’s, TPSA (Serce i Rozum), Danio (Mały Głód) oraz odzieżowe House, Cropp i Reserved.

Aktualnie Play zdobywa również systematycznie fanów dzięki aplikacji Play&Buy, w której użytkownicy zdobywają wymienialne na doładowania i telefony PlayBucksy. Z aplikacji miesięcznie korzysta ok. 12 tysięcy użytkowników.