Pięć najlepszych virali 2013 roku, czyli jak 10 minut wygenerowało 300 milionów wyświetleń

Opublikowano 11 Sty 2014 w YouTube

Przed Wami pięć najlepszych – wróć, najczęściej oglądanych na YouTube – virali w 2013 roku. Na prowadzeniu wbrew pozorom nie jest Jean-Claude Van Damme w swoim epickim szpagacie w reklamie Volvo Trucks, a producent wody mineralnej Evian i jego kultowe bobasy. Oczywiście jeżeli weźmiemy pod uwagę datę publikacji poszczególnego virala, ilość otrzymanych „łapek” i komentarzy to niekwestionowanym liderem będzie Volvo. Zresztą wystarczy wpisać „epic split” w wyszukiwarce i sprawdzić ile parodii i przeróbek stworzyli sami internauci (drugie tyle odsłon).

Niesamowite jest to, że raptem pięć produkcji o łącznej długości nieprzekraczającej 10 minut zanotowało razem 300 milionów odsłon!

Nie będę się znacząco rozpisywał o każdym z virali, bo robiłem to już w ciągu roku na blogu. Wystarczy zajrzeć do kategorii PinAds.

Podsumowanie z aktualnymi (sobota, godzina 13) statystykami:

1. baby&me / the new evian film
Ilość wyświetleń: 69 965 053
Data publikacji: 19 kwietnia 2013 roku
Komentarze: 22,450 / Łapki: 234,109 do 10,382

2. Volvo Trucks – The Epic Split feat. Van Damme
Ilość wyświetleń: 67 325 629
Data publikacji: 13 listopada 2013 roku
Komentarze: 42,013 / Łapki: 407,102 do 6,471

3. Dove Real Beauty Sketches
Ilość wyświetleń: 61 474 642
Data publikacji: 14 kwietnia 2013 roku
Komentarze: 15,972 / Łapki: 143,497 do 3,640

4. Telekinetic Coffee Shop Surprise
Ilość wyświetleń: 52 647 943
Data publikacji: 7 października 2013 roku
Komentarze: 45,000 / Łapki: 326,088 do 12,340

5. Child of the 90s | Internet Explorer
Ilość wyświetleń: 48 072 417
Data publikacji: 23 stycznia 2013 roku
Komentarze: wyłączone / Łapki: 86,625 do 16,291

A może coś przegapiłem? Jeśli tak, prośba o komentarz. Możecie też podzielić się ze mną swoimi ulubionymi viralami z 2013 roku.

Zdjęcie: myworksforyou.wordpress.com