Pebble pobiło rekord na Kickstarterze, prawie 20 mln dolarów. Nowy Pebble Time

Opublikowano 24 Lut 2015 w Design, User Experience

Trzy lata temu Pebble Technology zebrało na Kickstarterze ponad 10 milionów dolarów. Przez długi okres był to projekt, który uzyskał największe wsparcie crowdfundingowe na tej platformie (do momentu pojawienia się Coolest – 13,2 mln dolarów). Prawie 70 tysięcy darczyńców zakochało się w smartwatchu Pebble.

Produkt okazał się strzałem w dziesiątkę. Zegarek jest do tej pory jednym z lepszych w swojej kategorii, o czym świadczą chociażby liczby – ponad 1 mln sprzedanych sztuk na całym świecie.

Po trzech latach Eric Migicovsky (CEO Pebble) wraca na Kickstartera z nową wersją swojego produktu – Pebble Time. Nowa generacja może nie tylko sporo namieszać na rynku (zwłaszcza w szeregach Apple), ale także ustanowić kolejny rekord społecznościowego wsparcia na platformie.

Na ten moment (24 lutego, 18:20) projekt wsparło 23,034 osób, na łączną kwotę $4,733,856.

Aktualizacja (25 marca, 22:20): Na dwa dni przed końcem „zbiórki” Pebble Time zebrało prawie 20 mln dolarów od 76,000 użytkowników. Kampania trwa do 28 marca.

Nowe Pebble Time to w dużym skrócie:

  • kolorowy wyświetlacz typu e-paper
  • odpowiadanie na notyfikacje za pomocą wbudowanego mikrofonu
  • bateria działająca przez 7 dni (!!!)
  • kompatybilność z dotychczasowymi aplikacjami (ponad 6,5k)
  • i najważniejsze… nowy interfejs o nazwie „timeline interface”

Według Pebble, tym co powinno determinować działanie oraz wygląd interfejsu jest czas i chronologia zdarzeń. Prościej: przeszłość, teraźniejszość oraz przyszłość. W ten oto sposób Pebble Time chce wyświetlać wszystkie powiadomienia i informacje na urządzeniu.

Mawigacja po interfejsie będzie bazowała na trzech przyciskach:

pebbletime1

pebbletime
Bardzo ciekawe podejście i zupełnie inne niż to, które zaprezentowało Apple.

Więcej na Kickstarterze.

Zdjęcie: theverge.com