Orange promowało Nokię 610 za pomocą interaktywnych totemów (gesture control i AR)

Opublikowano 7 Sty 2013 w Aplikacje, Augmented / Virtual Reality, Mobile

nokialumia I znowu Lumia. Tym razem jeszcze bardziej niestandardowo. Pod koniec 2012 roku sieć komórkowa Orange (do spółki z Nokią) promowała za pomocą gestów (gesture control) oraz rozszerzonej rzeczywistości jeden z najnowszych smartfonów fińskiego producenta – Nokię 610. Promocja miała miejsce w 23 galeriach handlowych w Polsce.

Na potrzeby kampanii stworzono interaktywne totemy, które uzbrojone w czujniki ruchu i kamery HD (oraz specjalnie napisaną aplikację) reagowały na gesty użytkownika stojącego w określonym miejscu (przed totemem). W ten sposób można było w bezdotykowy sposób „zapoznać się” z 610-tką.

Jak zobaczycie w wideo poniżej intuicyjny interfejs totemu pozwalał za pomocą gestów obracać i skalować Lumię, zmieniać jej kolory a także uruchamiać filmy objaśniające jej możliwości. A to wszystko na dłoni użytkownika :-).

Za kampanię odpowiadało Lemon & Orange przy współpracy z New Look Group.

Przy okazji warto przypomnieć o Nokia promuje Lumię 610 poprzez NFC – seria wideo oraz Darmowe wejściówki do Multikina dzięki Nokii i NFC.