Obdaruj znajomego brakującą kostką Milka

Opublikowano 28 Sie 2013 w Case study, Internet, Niestandardy

Jakże genialna, a zarazem odważna (za pośrednictwem swojego produktu!), kampania od Milka we Francji! Brand od Mondelez wyprodukował specjalną linię tabliczek czekolady, która oprócz dedykowanego akcji opakowania zawiera pewien mały drobiazg – w każdej z tabliczek brakuje jednej kostki czekolady. Opakowanie posiada jednak (po odpakowaniu czekolady, wewnątrz) specjalny kod, który można wykorzystać na stronie internetowej lederniercarre.fr na jeden z dwóch sposobów:

  • wysyłając brakującą kostkę komuś kogo się kocha / za kim się tęskni, w myśl CTA: Dare to be tender, przy okazji dodając kilka własnych słów
  • prosząc / domagając się o zwrot brakującej kostki

Jak możesz się domyślić, uczucia nakazują wybrać opcję numer jeden. Przy tym wyborze podany przez nas adresat otrzymuje tradycyjną pocztą spersonalizowany list wraz z brakującą kostką czekolady :-). Słodko!

Poniżej: wideo: Milka Last Square (oficjalna nazwa kampanii).

Dwa zdjęcia:

1a

1a