O tym jak Newsweek Polska polubił Tygodnik Przekrój

Opublikowano 7 Kwi 2011 w Facebook, Social Media

Różne abstrakcje mają miejsce w social media. Takiej jednak, jak ta wczorajsza (i dzisiejsza) z Newsweek PolskaTygodnikiem Przekrój w roli głównej… jeszcze nie widziałem :-).

Wczoraj wieczorem dość niespodziewanie na FanPage’u należącym do Tygodnika Przekrój pojawił się post autorstwa Newsweek Polska. O ile sam fakt publikowania postów na ścianie konkurencji jest dziwny, tak sama jego treść była… niesmaczna, eh? Ni stąd ni zowąd, Newsweek zaproponował bojkot swojej konkurencji, argumentując to zaniedbywaniem (przez Przekrój) swoich fanów oraz nie tak dawnym zamknięciem treści (płatny dostęp).

Całość poniżej (post opublikowany przez Newsweek Polska na tablicy Tygodnika Przekrój):

Określony już przez czytelników „Newsfuck” zapomniał prawdopodobnie chyba czym są social media. A co na to wszystko Przekrój? W odpowiedzi wyważony komentarz oraz…

cięta riposta. Przekrój zorganizował sobie rano na tablicy Newsweeka konkurs z nagrodami :-).

Nawet wygrałem.

Oczywiście wraz z upywem czasu o całym „wydarzeniu” napisało co raz to więcej znanych osób, m.in. Grzegorz Marczak, Przemek Pająk czy Marek Miller.

W odpowiedzi Newsweek postanowił „przeprosić” za całe zamieszanie, a raczej za usunięcie postu z poranną akcją Przekroju. Sweet.

Cały ten burdel pokazał tylko jedno – niektórzy nie wiedzą o co w tym wszystkim chodzi :-). Warto też podkreślić reakcję i dyskusję samych użytkowników, która w tym przypadku stała na znacznie wyższym poziomie, niż animatorów tych FanPage’y. W każdym razie: Newsweek Polska lubi Tygodnik Przekrój.