Nivea z kolejną ciekawą akcją wykorzystującą mobile „The Protection Ad”

Opublikowano 6 maja 2014 w Inspiracja, Mobile

Dziś wprawdzie wtorek, ale na Social 360 istne wakacje i plażowanie.

Rano wspominałem o Sprite i akcji wykorzystującej drony do schładzania plażowiczów w Turcji, a już teraz kilka słów na temat kolejnej kampanii Nivea w Brazylii, która od dawna zachwyca ciekawymi pomysłami. Wystarczy przypomnieć kampanię sprzed roku: Ładowarka słoneczna do smartfona od Nivea.

Nivea ponownie wykorzystała plażę, mobile oraz prasę, tym razem kontekstowo nawiązując do swojego produktu – olejku Sun Kids dla dzieci. Postawiono na ochronę dzieci na plaży (nawiązanie do produktu) poprzez stworzenie specjalnych bransoletek, które komunikują się z aplikacją mobilną. W momencie gdy dzieciak przekroczy wyznaczoną strefę, aplikacja zwróci odpowiedni alert alarmując rodzica.

Opaskę można używać wielokrotnie, jest bezpieczna dla skóry.

Ponizej wideo:

Kolejna nagroda w Cannes? Trzeba przyznać, ze rządzą :-).