#NaSzybko: Apple z 12-stronicową reklamą w Vogue

Opublikowano 26 Lut 2015 w #NaSzybko, Apple, Prasa

Data premiery pierwszego zegarka od Apple wciąż pozostaje tajemnicą, choć wszystkie znaki na niebie wskazują, że będzie to kwiecień. Oficjalnie dowiemy się tego 9 marca podczas konferencji, którą zaplanowano w Yerba Buena Center for the Arts w San Francisco.

Jedno jest pewne. Apple mocno rusza z marketingiem i promocją. Kwiecień zdaje się potwierdzać chociażby marcowe wydanie amerykańskiego miesięcznika Vogue, w którym Apple wykupiło aż 12 stron reklamy.

Magazyn nie został wybrany przypadkowo. Vogue to największe pismo traktujące o świecie mody i stylu życia, a to właśnie do takiego targetu (a nie do geeków) kierowany jest Apple Watch.

Według recode jedna strona reklamy w Vogue kosztuje (bez rabatów) prawie 190 tysięcy dolarów. Oznacza to, że gigant z Palo Alto mógł wydać blisko 2,26 mln dolarów.

Kilka stron:

applewatchvogue1
applewatchvogue2
applewatchvogue3
applewatchvogue4
Poza printem reklama pojawiła się także w wersji cyfrowej.

Źródło: eideias.nu