Nadzy bariści Nestlé promują naturalną śmietankę do kawy Coffee-Mate

Opublikowano 19 Lip 2015 w Inspiracja

W jaki sposób pokazać naturalność produktu? Najlepiej poprzez naturalność :-). W nowojorksiej kawiarni Irving Farm Coffee Roasters marka Nestlé zorganizowała prank, w którym „przebrała”, a raczej rozebrała tamtejszych baristów, nawiązując w ten sposób do naturalności śmietanki do kawy Coffee-Mate.

Oprócz pomalowanych (coś Wam mówi termin body painting?) baristów w akcji brało udział także kilka osób spoza obsługi, co jeszcze bardziej wprawiało w osłupienie i niedowierzania pojawiających się klientów.

Niektóre reakcje naprawdę niezłe :-). Oczywiście w czasie trwania akcji kawa była zupełnie za darmo.

W Polsce byłby skandal.

  • Jowita

    hoho :) mnie tam sie podoba! chętnie bym wykorzystała taką promocje u siebie, tylko pewnie w delikatniejszej formie bo to w końcu polska :P Ale najpierw musze wyprostować aspekty prawne, teraz jestem na etapie jak zastrzec znak towarowy, ale nie wygląda to na skomplikowane na szczęście http://zastrzezenieznakutowarowego.pl/zastrzezenie-znaku-towarowego/