Na Tajwanie lubią drone-vertising i Honey Beer

Opublikowano 17 Lip 2015 w Inspiracja

Widziałem już kilka kampanii, które wykorzystywały drony. O jednej z nich (Sprite) napisałem nawet kilka zdań rok temu. Na Tajwanie drone-vertising dopiero (chyba) wchodzi w życie, co potwierdzają dobiegające z tamtego regionu coraz liczniejsze realizacje. Jedna z ostatnich launchowała nowe piwo na rynku – Honey Beer.

„Dronowe pszczoły” dostarczały złoty napój m.in. do biur (ciekawe?), które wypełniły specjalny formularz na stronie internetowej. Sama formuła (dostarczanie produktu dronem) dość przewidywalna. Zaskakujące są jednak wyniki. W ciągu 10 dni kampanii do akcji zgłosiło się ponad 15 tysięcy osób, co pozwoliło wywołać skuteczny buzz, który przyczynił się do sprzedaży całej partii produktu w przeciągu 3 dni od startu.

Czy ktoś podleci dronem na 5 piętro? Suszy :-)!