Multikino rozszerza rzeczywistość dzięki Multiworld

Opublikowano 21 Kwi 2015 w Aplikacje, Augmented / Virtual Reality, Mobile

Sieć kin Multikino rozszerza swoją ofertę o „interaktywną platformę rozrywkową”, dokładniej aplikację mobilną Multiworld, która jest nie tylko ciekawą propozycją dla – i tak licznych już – reklamodawców, ale także formą uzyskiwania zniżek i profitów przez zwykłych użytkowników, widzów.

Aplikacja Multiworld (Android / iOS) umożliwia rozszerzanie oznakowanych plakatów reklamowych w kinie o dodatkowe informacje oraz mechanizmy angażujące użytkownika, takie jak oglądanie materiałów wideo, branie udziału w quizach czy wreszcie rezerwacja i zakup biletów. Za udzielenie prawidłowej odpowiedzi (np. w quizie) aplikacja nagradza użytkownika zniżkami, np. na zestawy Multihit.

Pierwszą kampanię z wykorzystaniem aplikacji, Multikino Media realizuje dla marki SEAT, która wykorzystuje ją do promocji najnowszego modelu samochodu – Cupra 280. Chcesz spróbować na żywo? Pobierz aplikację i zeskanuj plakat, który zamieściłem poniżej.

seatmultikino
W niedalekiej przyszłości Multiworld będzie obsługiwał także interaktywne bloki reklamowe (przed seansami) oraz bardziej zaawansowane kreacje. Już za tydzień w kampanii SEAT’a pojawi się coś nowego :-)!

Poniżej kilka screenów z aplikacji (z wykonania quizu):

Screenshot_2015-04-21-19-49-53 Screenshot_2015-04-21-19-50-03 Screenshot_2015-04-21-19-50-05
Źródło i grafika: multikinomedia.pl