Mobilna kreacja rich-media sterowana głosem promująca system Toyota Entune Audio

Opublikowano 10 Sty 2014 w Kreacja, Mobile

Japońska Toyota promuje w Stanach Zjednoczonych swój autorski system sterowania głosem, zresztą mocno powiązany z mobile – Toyota Entune Audio. Aplikacja Entune łączy się z samochodem za pomocą Bluetootha i pozwala na różne rzeczy, np. rezerwowanie biletów do kina czy stolików w pobliskich restauracjach, słuchanie internetowych radiostacji czy sprawdzanie cen paliw na stacjach benzynowych. Wszystko odbywa się za pomocą „tapnięć” bądź komend głosowych.

Aby pokazać zalety swojego systemu Toyota postanowiła wykorzystać mobile i kreację rich-media, która – podobnie jak ich produkt – również reaguje na wydawane przez użytkownika komendy głosowe, wykorzystując natywną funkcję smartfona, czyli mikrofon. Bezpośrednio z kreacji użytkownik może posłuchać radia, sprawdzić lokalną pogodę oraz poznać – rzecz jasna – pozostałe możliwości systemu Entune.

Całość wygląda następująco:

To już kolejna kreacja w tym roku reagująca dźwięk. Wczoraj pisałem o spocie reklamowym i aplikacji mobilnej Kia Game On!

Kto pierwszy w Polsce?