Mniej hejtu, więcej szczęścia w Internecie. Kampania #MakeItHappy od Coca-Cola

Opublikowano 7 Lut 2015 w Content Marketing, Facebook, Instagram

Kampanie reklamowe Coca-Coli to symbol szczęścia, radości i uśmiechu, czyli wartości, których zazwyczaj brakuje w wielu zakątkach internetu.


Najnowsza kampania zachęca użytkowników do „zarażania Internetu” pozytywną energią za pomocą contentu (głównie zdjęć) w sieciach społecznościowych, który należy oznaczyć tagiem #MakeItHappy. Agregatorem treści jest strona gomakeithappy.com, a całość nakręca spot reklamowy „Big Game”.

Sam Instagram wygenerował już ponad 8 tysięcy zdjęć.

W kampanii bierze udział Robby Novak, w internecie bardziej znany jako Kid President, którego możecie kojarzyć z mowy motywacyjnej „A Pep Talk from Kid President to You” (35 mln odsłon). Więcej o współpracy tutaj.