Milion pobrań gry mobilnej od Volkswagen Group

Opublikowano 18 Sty 2014 w Advergames, Aplikacje, Gry i marketing, Mobile

Grupa Volkswagen, w skład której wchodzą m.in. takie marki jak Porsche, Bentley, Audi, Bugatti czy Volkswagen, z powodzeniem wykorzystuje potencjał gier reklamowych. Ich najnowszy tytuł – Sports Car Challenge 2 – będący mobilnym advergames przekroczył właśnie 1 milion pobrań. Wynik ten udało się uzyskać w ciągu 10 tygodni. Aplikacja jest darmowa i można ją pobrać zarówno na smartfony, jak i tablety z systemem operacyjnym AndroidiOS.

Gra oprócz standardowego ścigania dostarcza komplet informacji na temat poszczególnych (sportowych) samochodów, oferuje podgląd modelu „od środka” oraz umożliwia skontaktowanie się z lokalnym dealerem. W ciągu dwóch i pół miesięcy, gra wygenerowała ponad 1 milion wejść na stronę koncernu oraz 25 tysięcy wizyt na stronach internetowych miejscowych dealerów.

Krótka prezentacja:

A tak działa geolokalizacji w samej grze i wyszukiwanie dealerów.

volskwagengamedealer

Serię Sports Car Challenge tworzy niemieckie studio FISHLABS.

Polecam też inne świetne akcje od Volkswagen.