Mercedes-Benz w Sim City Social

Opublikowano 6 Lip 2012 w Facebook, Gry i marketing, Social Games

Mercedes-Benz to kolejna marka z branży motoryzacyjnej, która pojawia się ze swoimi produktami w grze społecznościowej na Facebooku. Do promocji nowego modelu A-klasy (2013) wykorzystano najnowszą gierkę EA – Sim City Social.

W grze pojawiła się brandowana fabryka Mercedesa oraz uliczny billboard do postawienia w mieście. Aby je zdobyć gracz musi wykonać szereg zadań w grze. Oba placementy zapewniają dodatkowe profity w grze.

To trzecia marka z branży motoryzacyjnej (więcej case’ów nie znam), która wykorzystała potencjał gier społecznościowych. Jako pierwsza była Honda (CityVille), druga, ostatnio – Toyota (Toyota w The Sims Social).

W Sim City gra obecnie milion graczy miesięcznie.


Trzeba przyznać, że EA zdecydowanie lepiej sprzedaje swoje gry klientom, niż Zynga. Do tej pory w The Sims Social pojawiały się Dove, Algida czy właśnie Toyota.

Na koniec bonus w postaci traileru Sim City (diss na Zyngę):

  • Pingback: Calvin()

  • Pingback: rick()

  • Pingback: chester()

  • Anna Serbon

    Witam)

    W moim wypadku mi
    bardzo pomógł

    http://preply.com/pl/japoński-przez-skype

    Szukałam fachowców, które nie tylko znają że robią, ale i mają konieczne jakości, z
    doświadczeniem pracy i z ogromnym bagażem wiedz i umiejętności. Jeśli Państwu
    trzeba korepetytora z
    języka japonskiego, „native speaker” nośnik mowy doradzam tę
    stronę internetową. Tam prawdziwi fachowcy, bardzo odpowiedzialny podchodzą do
    swojej pracy nie tylko z dorosłymi ale i z dziećmi. I całkiem możliwy do
    przyjęcia koszt. tak że spróbujcie)) Najszerszy wybór korepetycji z japonskiego. Komentarze wystawiane przez prawdziwych uczniów oraz
    niskie ceny.

    Język japonski bardzo łatwo mi poszedł po Skype zajęciach )

    Można otrzymać lekcje online
    Skype za darmo!

    nauka przez Skype
    jest bardzo efektywna !

    Doradzam)