Lech z kreacją rich-mediową na smartfonach

Opublikowano 6 Cze 2013 w Mobile

Marka piwa Lech postanowiła wykorzystać potencjał smartfonów i zaistnieć w mobile’u dzięki ciekawej kreacji rich-mediowej.

Stworzono kreację, która wyświetlając się na pełnym ekranie urządzenia imitowała warstwę szronu, sugerując użytkownikowi, że jego urządzenie „zmroziło się z wrażenia”.

Zadaniem użytkownika było przetarcie ekranu, co powodowało odsłonięcie docelowej kreacji piwa Lech. Na koniec użytkownik mógł kliknąć w baner i przejść do spotu reklamowego na YouTubie.

Całość wygląda mniej więcej tak:

To druga tak ciekawa i odważna w ostatnich tygodniach, polska kreacja rich-mediowa w mobile’u. Wcześniej zaskoczyło nas AXN Polska, które promowało serial Hannibal.

Kreację przygotowała agencja John Pitcher, z kolei pomysłodawcą jest Piotr Adamczyk z MEC. Kreację na żywo można przetestować na mobilnych serwisach wp.pl, newsweek.pl, rp.pl, polityka.pl, xmobile.pl lub mediarun.pl, a także testowo pod adresem http://demo.adrino.pl/lech :-).