Land Rover prezentuje właściwości swojego samochodu za pomocą rozszerzonej rzeczywistości i Blippar

Opublikowano 27 Sty 2014 w Augmented / Virtual Reality, Mobile

Przed Wami kolejna kampania prezentująca zalety i możliwości danego produktu – w tym przypadku samochodu Land Rover – za pomocą natywnych funkcji urządzeń mobilnych, dokładnie smartfona. W kampanii Sensory Overdrive wykorzystano rozszerzoną rzeczywistość i aplikację Blippar, aby interaktywnie i ciekawie przedstawić cechy pojazdu, będąc jednocześnie przedłużeniem kampanii reklamowej w magazynach (print).

Reklama w prasie oraz związane z nią aktywności w Blipparze zostały podzielone na trzy części. Pierwsza z nich dotyczy ukształtowania terenu, po jakim porusza się Land Rover. W tym przypadku kreacja wyświetla odpowiednie ujęcia video oraz inicjuje wibracje w urządzeniu. Część druga wykorzystuje akcelerometr i służy do zabawy pedałem gazu. Kreacja zwraca obroty silnika oraz jego głośność :-). Ostatni wariant to ujęcia video z perspektywy określonego punktu (POV), wyświetlane po prostu na ekranie urządzenia.

Zobaczcie sami:

Niestety mimo wielu prób, Blippar nie radził sobie ze zeskanowaniem printu z filmu na YT. Szkoda.

Odsyłam Wam również do kreacji sterowanej głosem (Mobilna kreacja rich-media sterowana głosem promująca system Toyota Entune Audio), a także kreacji zintegrowanej ze spotem w TV (Kia Game On – spot reklamowy, smartfon, angażowanie użytkownika przez second screen), o których pisałem ostatnio.