Kupa akcji promujących inFAMOUS: Second Son na PlayStation 4

Opublikowano 27 Mar 2014 w Ambient, Mobile, PlayStation, Social Media

inFAMOUS: Second Son to jedna z tych gier (zdecydowanie pierwsza!), dla których warto kupić konsolę nowej generacji, a dokładniej PlayStation 4. Potwierdzają to zresztą wyniki sprzedaży samej gry (ponad milion preorderów), jak i konsoli, która w Wielkiej Brytanii zanotowała ponad 100% wzrost sprzedaży w związku z premierą gry (więcej niż Xbox i Titanfall). Gra jest naprawdę dobra (właśnie robię platynę!) i posiada kilka fajnych smaczków (polecam zobaczyć co się stanie w momencie rozładowania DualShocka w czasie gry). No dobra, bez spoilerów!

Oczywiście inFAMOUS: Second Son to także świetny marketing i promocja, i na tym chcę się w dalszej części skupić.

Polski oddział PlayStation przygotował dla fanów inFAMOUS kilka ciekawych akcji. Poza przedpremierowym pokazem gry w Muzeum Neonu (zobacz), zorganizowano m.in. konkurs z udziałem Remigiusza (jarock.pl), akcję #SecondBoss, w której można było zostać „szefem” polskiego oddziału przez jeden dzień, czy wreszcie szereg zadań do wykonania w aplikacji #4ThePlayers na Facebooku. Działo się!

Globalnie również było nieźle. Z akcji, które zapamiętałem na pewno warto przytoczyć #EnjoyYourPower czyli zabawę web-smartfon, w której niszczymy jedną z mocy Delsina (neonorsmoke.com) punkt kontrolny DOZ (ciekawy experience). Oczywiście za pomocą smartfona bądź tabletu.

enjoy

Do bardziej szalonych należała akcja w Antwerpii (Belgia). Na lokalnym dworcu umieszczono specjalną maszynę, która zachęcała Belgów do wsadzenia palców do gniazdka elektrycznego. Osoby, które wytrzymały 5 sekund otrzymywały grę inFAMOUS: Second Son. Odważnie?

Graliście?