Kolejna mobilna kampania Nokii typu OOH z użyciem kodów QR

Opublikowano 28 Lut 2013 w Augmented / Virtual Reality, Kody QR, Mobile

nokiacity High five dla Nokii za kolejną kampanię mobilną typu Out of Home. W styczniu (a także w lutym) Nokia przeprowadziła kampanię outdoorową na citilightach w Warszawie. W kampanii wykorzystano między innymi kody QR, które po zeskanowaniu przenosiły na mobilny landing page Lumii.

W całej akcji chodziło o zaprezentowanie możliwości smartfonów Nokia Lumia przez pryzmat aplikacji wykorzystującej rozszerzoną rzeczywistość (Augmented Reality) – Miasto w Obiektywie.

W zależności od miejsca skanowania kodu, użytkownik mógł zobaczyć jak działa aplikacja w danym miejscu, dzięki wideo umieszczonym w serwisie YouTube.
Dla przykładu okolice Dworca Centralnego (zeskanuj kod):

nokial
Jeśli nie masz na swoim telefonie aplikacji Shazam, to wystarczy, że zeskanujesz kod QR. Aplikację do skanowania kodów QR możesz za darmo pobrać na Androida (bit.ly/Skaner_Android) oraz iPhone (bit.ly/Skaner_iPhone).

Oczywiście z poziomu strony użytkownik może również zobaczyć inne lokalizacje. Tylko w styczniu br. w ciągu 4 tygodni trwania kampanii o możliwościach aplikacji Nokii przekonało się ok. 30,000 unikalnych użytkowników.

Na koniec polecam:

CITY_v3

Dobra robota!