Kit Kat funduje przerwę modelom z innych reklam

Opublikowano 14 Lip 2015 w Inspiracja, Outdoor

W jaki sposób zaszczepić ludziom koncepcję „Have a break”, którą charakteryzuje się baton Kit Kat? Oczywiście reklamą, a najlepiej taką, które już istnieje :-). W Kolumbii marka należąca do koncernu Nestlé zaangażowała modeli, którzy użyczyli swojego wizerunku w kampaniach innych marek. Kit Kat przygotował alternatywne wersje już istniejących billboardów stosując jedną zmianę: modele mieli przerwę :-).

W kampanii „The Day Advertising Had a Break” wykorzystano m.in. billboardy Mazdy. Oczywiście nie ma się co łudzić, że była to partyzancka kampania. Całość była dograna, co zresztą nie jest czymś zaskakującym. Kit Kat bardzo chętnie współpracuje z innymi brandami. Wystarczy przypomnieć niesamowity deal z Google.

Kampanię zrealizowało JWT Colombia.