Kampania filmu Drive Angry 3D w Facebook Places

Opublikowano 12 Sty 2011 w Facebook, iPhone, Mobile

Brytyjska wytwórnia filmowa Lions Gate Entertainment rozpoczęła kampanię reklamową filmu Drive Angry 3D z Nicolasem Cagem w serwisie społecznościowym Facebook.

Do tego celu użyła coraz bardziej popularnej, ale wciąż niedostępnej w Polsce (Jak uruchomić Facebook Places w Polsce?) – usługi Places, która bazuje na geolokalizacji. Kampania (powstała przy współpracy z MEC Interaction) polega na rywalizacji i skierowana jest do mężczyzn w wieku od 18 do 35 lat. Cała zabawa polega na meldowaniu się w wyznaczonych miejscach.

Na samym początku rywalizacji uczestnik wybiera jedną z trzech przygotowanych armii (The Good, The Bad i The Beautiful), która odpowiada danej postaci w filmie. Następnie za pomocą Facebook Places gracz melduje się w wyznaczonym miejscu (np. dla Nicolasa jest to miejsce „Drive Angry – The Good Army” na stacji Victoria St. w Manchesterze) za pomocą check-in w swoim telefonie. Informacja o zameldowaniu pojawia się na stronie miejsca, tablicy użytkownika oraz w aktualnościach znajomych, tworząc w pewien sposób wirus.

Oczywiście nic bez powodu. Na każdego meldującego się, czeka specjalny voucher (2 za 1) na tor gokartowy. Z kolei nagrodą główną jest podwójny bilet do Las Vegas (jazda samochodem Dodge Charger). Otrzyma go osoba (w wyniku losowania), która będzie należeć do armii posiadającej największą liczbę graczy.

Aplikacja konkursowa dostępna jest tutaj.