Jak promować zakupy grupowe na przykładzie LivingSocial

Opublikowano 4 Sie 2011 w Internet

Kojarzycie LivingSocial? To jeden z największych konkurentów Groupona w sektorze zakupów grupowych. LivingSocial możecie kojarzyć – przynajmniej ostatnio – z bardzo dziwnych reklam na Facebooku (przetłumaczonych prawdopodobnie przez translator od Google). Kilka perełek dotarło do mnie na przestrzeni ostatnich kilkunastu dni.

Ale do rzeczy! Living Social to dosłownie to samo co Groupon, czyli zakupy grupowe, z małym dodatkiem w postaci programu partnerskiego (jeśli 3 znajomych wykupi ofertę na LivingSocial, to otrzymamy ją jako polecający zupełnie za darmo). LivingSocial zamierza wejść do Polski, o czym świadczy oferta pracy oraz polski landing page. Będzie ciężko. W Polsce działa już kilka gruponowych klonów – Citeam (Allegro), o2, Agora, Gruper, itd. Czy się uda? Zobaczymy.

Póki co – LivingSocial, Taxi i Londyn, czyli jak promować zakupy grupowe w bardzo atrakcyjny sposób. Bomba!

Muszę przyznać, że zrobiło to na mnie kolosalne wrażenie, mimo iż może się wydawać trochę naciągane i cukierkowe :-).